Škoda Auto v době krize investuje 54 miliard korun do vývoje a výroby nových modelů. Napsaly to ve středu Hospodářské noviny.
Mladoboleslavská Škoda bude mít nové malé auto. Pro Hospodářské noviny to v úterý potvrdil šéf firmy Reinhard Jung s nemilým dovětkem, že nový vůz se bude vyrábět v Bratislavě. „Malý rodinný vůz bude svébytnou škodovkou, i když se bude vyrábět v Bratislavě. Na vývoji usilovně pracujeme, do výroby kompaktních převodovek investujeme půldruhé miliardy korun,“ řekl Jung.
Podle něj je taková investice bezpečná. „Pokles může trvat dva tři roky. Potom budou lidé chtít malá auta s nízkou spotřebou, která lze ve městě snadno zaparkovat a která nejsou drahá,“ míní Jung.
V závodě Volkswagen Bratislava se začnou v roce 2011 vyrábět malé rodinné vozy, které vycházejí z konceptu Volkswagen Up. Na přední masce ale budou mít tři odlišné znaky – VW, Škoda Auto a Seat. Budou se lišit i designem, ten má odpovídat charakteru každé značky.
Škoda Auto chce během příštích pěti let investovat do vývoje a výroby nových modelů dvě miliardy eur, tedy asi 54 miliard korun.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.