Americká automobilka General Motors (GM) následuje příkladu svého rivala Chrysler a uzavře v USA na 1100 autosalonů. Uvedla to agentura Bloomberg s odvoláním na dobře informovaný zdroj, který si nepřál být jmenován.
Podle agentury Bloomberg by měly autosalony, které s GM spolupracují na základě franšízových smluv, dostat během pátku dopis o ukončení spolupráce. GM zatím tento svůj plán nepotvrdil. Do konce příštího roku by měl snížit počet svých autosalonů na území USA o 42 procent na 3600.
Agentura Reuters však uvádí, že automobilka uzavře až 1200 autosalonů.
Podle zdroje, který je s plánem obeznámen, je rušení autosalonů součástí očekávaného odloučení od ztrátových značek Saab, Hummer a Saturn, které GM zastupuje.
Prodej amerických aut se propadl nejvíce za posledních 27 let a v nejbližší době nedojde k zotavení.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?