Veritas je opravdu čistý a purististický vůz. Pokud si jej koupíte, nedostanete ani střechu. Snad jen motor, volant, kola a možná i sedačku. A přesto nemá o zákazníky nouzi.
Na místě, kde se sjedou ta nejúžasnější auta z celého světa, například Morgan Aero Super Sport, Aston Martin One-77, Maybach Zeppelin nebo třeba takové Maserati Quattroporte Sport GT S, bude představen neméně úchvatný Veritas RS III.
Tento jednomístný sporťák bude poháněn jedním ze dvou motorů, V8 o výkonu 480 koní nebo V10 o výkonu 600 koní. Oba motory pocházejí od BMW podobně jako mnoho dalších komponent.
Obě motorizace dosáhnou stokilometrové rychlosti pod tři sekundy a maximální rychlost je za hranicí 350 km/h.
Světlo světa spatří jen 50 kousků, které budou prodávány po přibližně sedmi milionech korun.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.