Veritas je opravdu čistý a purististický vůz. Pokud si jej koupíte, nedostanete ani střechu. Snad jen motor, volant, kola a možná i sedačku. A přesto nemá o zákazníky nouzi.
Na místě, kde se sjedou ta nejúžasnější auta z celého světa, například Morgan Aero Super Sport, Aston Martin One-77, Maybach Zeppelin nebo třeba takové Maserati Quattroporte Sport GT S, bude představen neméně úchvatný Veritas RS III.
Tento jednomístný sporťák bude poháněn jedním ze dvou motorů, V8 o výkonu 480 koní nebo V10 o výkonu 600 koní. Oba motory pocházejí od BMW podobně jako mnoho dalších komponent.
Obě motorizace dosáhnou stokilometrové rychlosti pod tři sekundy a maximální rychlost je za hranicí 350 km/h.
Světlo světa spatří jen 50 kousků, které budou prodávány po přibližně sedmi milionech korun.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?