Veritas je opravdu čistý a purististický vůz. Pokud si jej koupíte, nedostanete ani střechu. Snad jen motor, volant, kola a možná i sedačku. A přesto nemá o zákazníky nouzi.
Na místě, kde se sjedou ta nejúžasnější auta z celého světa, například Morgan Aero Super Sport, Aston Martin One-77, Maybach Zeppelin nebo třeba takové Maserati Quattroporte Sport GT S, bude představen neméně úchvatný Veritas RS III.
Tento jednomístný sporťák bude poháněn jedním ze dvou motorů, V8 o výkonu 480 koní nebo V10 o výkonu 600 koní. Oba motory pocházejí od BMW podobně jako mnoho dalších komponent.
Obě motorizace dosáhnou stokilometrové rychlosti pod tři sekundy a maximální rychlost je za hranicí 350 km/h.
Světlo světa spatří jen 50 kousků, které budou prodávány po přibližně sedmi milionech korun.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?