Český prodejce ojetých vozů, společnost AAA Auto otevře se svým partnerem, rumunskou firmou New Kopel, prodejny ve čtyřech nových rumunských městech.
Provozní leasing, pronájem vozů a prodej ojetých aut bude rumunská firma AAA New Kopel nabízet ve spolupráci s firmou Romil Service, která je dealerem vozů Fiat a Iveco na rumunském trhu.
Nová střediska firmy budou otevřena ve městech Bacau, Iasi, Suceava a Canstanta.
"Když se v únoru tohoto roku rozhodly společnosti Sixt New Kopel a AAA Auto spojit své operace, bylo to nejlepší možné strategické rozhodnutí, které mohly udělat," řekl Dudy Perry, generální manažer společnosti AAA New Kopel.
Sixt New Kopel a AAA Auto vytvořila v únoru na rumunském trhu v společný podnik. Majoritním vlastníkem firmy je Sixt New Kopel s 95procentním podílem. AAA Auto má zbylých pět procent, v budoucnu ale bude mít možnost podíl navýšit až na 49 procent.
"Nová firma AAA New Kopel tak bude pokračovat v naší tříleté spolupráci s divizí Sixt Rent a Car na trhu s ojetými vozy," řekl Mihai Pascal, manažer společnosti Romil Service. Ta v loňském roce dodala 1 600 vozů.
New Kopel, dceřiná firma izraelské společnosti Shlomo, vstoupila na rumunský trh v roce 2005, když převzala místní firmu Union Motors.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.