Volkswagen Golf šesté generace se podle nových informací má vrátit ke své tradiční karoserii - kabrioletu s plátěnou střechou. Ten se nevyrábí už osm let.
Když přišel nedlouho po páté generaci Golfu na trh kabriolet s pevnou střechou Eos, zdálo se, že Golfům s klasickou plátěnou stahovací střechou odzvonilo. Ačkoliv téměř po celou dobu výroby klasického hatchbacku byl kabriolet oblíbeným doplňkem výroby, zdálo se, že je všemu konec.
Nový Golf šesté generace ale má údajně na tradici plátěných golfů navázat. Eos je samostatným modelem se samostatným vzhledem a tak ho chtějí ve Wolfsburgu i nechat, Golf kabriolet by měl mít tvary i proporce mnohem bližší klasickému Golfu.
To právě konstrukce pevné skládací střechy neumožňuje.
Technologie by měla být převzata ze sesterského Audi A3 kabriolet a cena by měla být mnohem nižší než u Eosu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?