Automobilka General Motors se nebrání tomu, aby své hlavní sídlo přesunula z Detroitu, prodala část svých amerických továren či znovu projednala svůj restrukturalizační plán s odbory. Podle agentury Reuters to v pondělí prohlásil nový generální ředitel Fritz Henderson.
Henderson také uvedl, že je pravděpodobnější, že automobilka bude muset vyhlásit bankrot, než aby jí od vlády byla prodloužena lhůta na předložení restrukturalizačního plánu. „Je pravděpodobnější, že naše cíle budeme muset dokončit ve stavu, kdy je vyhlášen bankrot,“ prohlásil šéf General Motors. „Stále je tu ale šance, že je uděláme před vyhlášením.“
Pokud by se slova Hendersona, že opustí Detroit naplnila, znamenalo by to další ránu pro region. Ten je nyní těžce zkoušen kvůli tomu, že automobilka Chrysler musela vyhlásit bankrot.
General Motors je v těžké finanční situaci a stojí na okraji propasti, která vede k bankrotu. Od americké vlády dostala automobilka podmínku, že musí do 1. června představit plán restrukturalizace svého ztrátového obchodu, jinak bude nucena vyhlásit bankrot. V plánech restrukturalizace je tak razantní snižování výdajů. Propouští se a General Motors se snaží prodat svůj evropský obchod, včetně německé automobilky Opel.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.