Čitatelia motoristického časopisu 4Wheel Fun udelili modelu Suzuki Grand Vitara titul "Superstar 2009". Naprázdno neodišiel ani menší súrodenec Suzuki Jimny, ktorý získal v kategórii mini off-road druhé miesto.
Suzuki Grand Vitara sa môže pochváliť ziskom nového ocenenia „Superstar 2009“. Tento titul bol Grand Vitare udelený čitateľmi časopisu 4Wheel Fun, a to v kategórii strednej triedy off-roadov. Suzuki Jimny, menší súrodenec Grand Vitary, sa môže pochváliť ziskom druhého miesta v kategórii mini off-roadov.
Ankety sa v motoristickom časopise 4Wheel Fun zúčastnilo viac ako 2 500 čitateľov, ktorí sa mohli zúčastniť hlasovania celkom v piatich kategóriách. Väčšina z nich podporila svojim hlasom práve modely Suzuki – Grand Vitaru v strednej triede off-roadov, ale aj malý off-road Jimny.
Zisk titulu „Superstar 2009“ pre Suzuki Grand Vitara je už druhým úspechom v podobných anketách motoristických médií. Grand Vitara sa umiestnila na popredných miestach aj v ankete časopisu AutoBild Allroad, rovnako aj v ankete užívateľov portálu autobild.de.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?