Studie supersportu, kterou jsme viděli na nedávném autosalonu v Šanghaji by se měla dočkat malosériové výroby. Uvažuje se o jednotkách kusů
Designově zajímavé kupé je postaveno na základech Chevroletu Corvette ZR1, což je velmi slušný základ pro sportovní svezení. 620 koní výkonu je velmi dobrá hodnota.
Lehké materiály zaručí nižší hmotnost než u dárce orgánů, proto čekejme zrychlení z nuly na stovku přibližně za 3,2 sekundy.
Maximální rychlost 351 koní ukáže záda mnoha současným supervozům.
Bertone uvažuje o velmi limitované, desetikusové sérii, která se bude prodávat za cenu vpravdě astronomickou, 2 miliony dolarů, tedy 40 milionů korun.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?