Finanční divize společnosti General Motors se v prvním čtvrtletí letošního roku propadla do ztráty 675 milionů dolarů.
Finanční divize GMAC, která poskytuje úvěry zájemcům o vozy mateřské společnosti General Motors, tak zvýšila svou ztrátu v prvním čtvrtletí letošního roku o 15 procent. Jedná se již o šestou ztrátu divize v posledních sedmi čtvrtletích, což reflektuje dopady globální ekonokmické krize na automobilových trh.
Divize, která od americké vlády v minulém roce obdržela půjčku v objemu šesti miliard dolarů však zatím finanční problémy nepřiznává. "Rozhodně nemáme s naší likviditou žádný problém," prohlásil finanční ředitel společnosti Robert Hull.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?