..na Slovensku a v Polsku podařilo dosáhnout výborných prodejních výsledků.
Podle zpráv ČTK se v roce 2003 zvýšil v Polsku prodej osobních vozů o šestnáct procent. Na tomto růstu se významnou měrou podílely i automobily značky Škoda, kterým patřilo druhé místo. Z celkového čísla 358 414 zákazníky zakoupených nových vozů bylo 43 421 Škodovek. Škoda Auto tak prodala o 21 % více automobilů než v roce 2002 a její podíl na polském trhu dosáhl 12,1 %.
Na Slovensku si s téměř čtyřiačtyřicetiprocentním podílem a 25 376 prodanými vozidly udržela Škoda Auto první příčku a potvrdila tak své postavení na tamním trhu. Nejoblíbenějším vozem je zde, stejně jako v České republice, Škoda Fabia (19,8 % všech prodaných automobilů). Na druhém místě vystřídala Škodu Octavii Fabia Combi s podílem 9,27 %. Octavia tak s 8, 67 % skončila třetí.
Zdroj: Škoda Auto
Škoda upevňuje své pozice
Škoda Auto v loňském roce posílila své pozice na středoevropském trhu, když se jí..
Další zprávy
-
U Neapole udeřilo zemětřesení. Bylo nejsilnější za 40 let
-
Jan Kačer: Nové informace o jeho zdravotním stavu!
-
Michal David šokoval fanoušky! Teď prozradil, co ho k tomu vedlo!
-
Na veřejnost unikla slova z důvěrného rozhovoru Karla III.! Co lidem tají?
-
Na tohle Agáta Hanychová jen tak nezapomene! Promluvila o soudních sporech
-
TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?