Autobazary AAA Auto zavedly na začátku dubna šrotovací prémii na nákup ojetých vozidel, doposud tuto nabídku využilo již 400 českých motoristů. Firma o tom informovala ve středu.
„Zájem o zvýhodnění ve výši až 50 tisíc Kč je obrovský. Motoristé evidentně nechtějí čekat až na vládní příspěvek, jehož výše i termín případného spuštění jsou zatím nejisté,“ uvedl ředitel výkupu skupiny AAA Auto Petr Vaněček.
Šrotovné v AAA Auto nejčastěji využívají majitelé starých vozů Škoda Favorit/Forman a Škoda 105/120. Pořizují si zánovní modely Škoda Fabia, Škoda Octavia a Ford Focus. Staré vozy z protiúčtů pak skupina AAA Auto na vlastní náklady předává k ekologické likvidaci nebo je vyprodává za symbolické ceny.
Slevu v rozmezí 10 000 Kč až 50 000 Kč získá každý zákazník, který se rozhodne v kterémkoliv z 16 tuzemských autocenter AAA Auto koupit vůz. Podmínkou je, aby zákazník poskytnul protiúčtem svůj starší pojízdný automobil, který byl v jeho vlastnictví už před 1. lednem 2009.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.