Autobazary AAA Auto zavedly na začátku dubna šrotovací prémii na nákup ojetých vozidel, doposud tuto nabídku využilo již 400 českých motoristů. Firma o tom informovala ve středu.
„Zájem o zvýhodnění ve výši až 50 tisíc Kč je obrovský. Motoristé evidentně nechtějí čekat až na vládní příspěvek, jehož výše i termín případného spuštění jsou zatím nejisté,“ uvedl ředitel výkupu skupiny AAA Auto Petr Vaněček.
Šrotovné v AAA Auto nejčastěji využívají majitelé starých vozů Škoda Favorit/Forman a Škoda 105/120. Pořizují si zánovní modely Škoda Fabia, Škoda Octavia a Ford Focus. Staré vozy z protiúčtů pak skupina AAA Auto na vlastní náklady předává k ekologické likvidaci nebo je vyprodává za symbolické ceny.
Slevu v rozmezí 10 000 Kč až 50 000 Kč získá každý zákazník, který se rozhodne v kterémkoliv z 16 tuzemských autocenter AAA Auto koupit vůz. Podmínkou je, aby zákazník poskytnul protiúčtem svůj starší pojízdný automobil, který byl v jeho vlastnictví už před 1. lednem 2009.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?