Šeptanda nikdy neutichá, podle zdrojů z automobilky Porsche má firma zájem na pokračování výroby tehdy poměrně úspěšného modelu 928. Ten skončil v polovině 90. let bez nástupce, možná se ho tak dočkáme teprve nyní.
Porsche 928 bylo GT s motorem vepředu, které se vyrábělo neskutečně dlouhou dobu, od roku 1977 do roku 1995, tedy plných 18 let. Procházel samozřejmě dílčími modifikacemi, mezi kterými bylo například kontinuální zlepšování osmiválcového motoru.
Vzhledem k tomu, že automobilka nyní vlastní koncepci s motorem vepředu a pohonem na zadní kola, jde o Porsche Panamera, byla by výroba kupé poměrně logickým vyústěním.
Podvozkové skupiny a motory by byly vzaty z Panamery, částečně by z ní mohl vycházet i design.
V žádném případě však nemá jít o náhradu modelů Boxster a Cayman, pokračovatel 928 by měl jen rozšířit již tak velmi obsáhlou nabídku této automobilky ze Stuttgartu.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?