Šeptanda nikdy neutichá, podle zdrojů z automobilky Porsche má firma zájem na pokračování výroby tehdy poměrně úspěšného modelu 928. Ten skončil v polovině 90. let bez nástupce, možná se ho tak dočkáme teprve nyní.
Porsche 928 bylo GT s motorem vepředu, které se vyrábělo neskutečně dlouhou dobu, od roku 1977 do roku 1995, tedy plných 18 let. Procházel samozřejmě dílčími modifikacemi, mezi kterými bylo například kontinuální zlepšování osmiválcového motoru.
Vzhledem k tomu, že automobilka nyní vlastní koncepci s motorem vepředu a pohonem na zadní kola, jde o Porsche Panamera, byla by výroba kupé poměrně logickým vyústěním.
Podvozkové skupiny a motory by byly vzaty z Panamery, částečně by z ní mohl vycházet i design.
V žádném případě však nemá jít o náhradu modelů Boxster a Cayman, pokračovatel 928 by měl jen rozšířit již tak velmi obsáhlou nabídku této automobilky ze Stuttgartu.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?