Automobilka Geely na autosalonu v téměř domácí Šanghaji představila novou generaci svého konceptu GT, který se produkci blíží mnohem více, než ona předchozí. Vzhled vypadá velmi nadějně, nezklame nás technika?
Téměř přesně před rokem jsme na autosalonu v Pekingu viděli koncept Gerely GT Tiger. Šlo o pouhou maketu, bez interiéru, bez ničeho. Rok se s rokem sešel a máme tu novou inkarnaci tohoto stroje, který se již velmi blíží produkci.
Pravda, obří příď by pravděpodobně doznala změn (ačkoliv, originalita se cení a takto jedinečné auto by úplně zapadnout nemuselo), interiér je ale vyveden jako téměř sériový. A musím pokorně uznat, že povedený.
Vypadá to, že automobilový průmysl v Číně nabírá na obrátkách. Automobilky začínají tvořit vlastní, občas velmi odvážné designy, ale vzpomeňme si kde byly ještě před patnácti lety Hyundai a podobné automobilky z Koreje. Vyráběly buď licenční (Deawoo Racer, Hyundai Galoper), nebo nepříliš pěkná auta. Dnes jsou rovnocennými konkurenty.
Jsem upřímně zvědav jak na tom bude Geely Tiger s technikou. Interiér s velkou LCD trochu napoví, nahoru výsuvné dveře taktéž. O motoru ale netušíme zhola nic.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.