Automobilka potřebuje inovaci své luxusní třídy XJ doslova jako sůl. Novinka se již dlouho pečlivě testuje a za měsíc a půl jej uvidíme v celé jeho kráse. zatím se musíme spokojit s jedinou fotografií.
Nová generace by měla svým designem navázat na novou tvář Jaguaru, kterou přinesl menší model XF. A to jak v exteriéru, tak i v interiéru.
Interiér by měl být protkán supermoderní technikou, jak se ostatně na tuto luxusní třídu sluší a patří. Zajímavé mají být ovladače intuitivně reagující na sílu stisku.
V exteriéru jistě očekávejme moderní světlomety s LED. Pod kapotou uvidíme motory o různých objemech, očekávejme například moderní dieselové motory, které u Jaguaru patří ke špičce. Vrcholem bude tradiční, kompresorem přeplňovaný osmiválec o výkonu 510 koní. Dočkat se máme i hybridu.
Představení proběhne 9. června.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?