Volkswagen konečně posílá do výroby svoji variaci na menší SUV Tiguan. Ačkoliv byla představena již téměř před dvěma lety, do výroby se dostává teprve nyní. Důvodem je kolísavý zájem potenciálních zákazníků.
V první chvíli se totiž zdálo, že pro Tiguan R-line není na trhu místo. Až další marketingové průzkumy ukázaly, že výroba se vyplatí.
Od R-linu nečekejme sportovní výkony jako od verzí R, R-line je spíše optický tuning, který má vůz připodobnit k jeho sportovnějšímu protějšku.
Čekejme proto velká, 19palcová kola, nějaké ty spoilery, difuzor a nové nárazníky a trochu přitvrzený podvozek. Pod kapotou bude dvojice turbodieselů - dvoulitry 140 a 170 koní, a přeplňovaný dvoulitrový benzín s výkonem rovných 200 koní.
Prodeje se rozběhnou ve Velké Británii, cena začíná na tři čtvrtě milionu korun.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.