Volkswagen konečně posílá do výroby svoji variaci na menší SUV Tiguan. Ačkoliv byla představena již téměř před dvěma lety, do výroby se dostává teprve nyní. Důvodem je kolísavý zájem potenciálních zákazníků.
V první chvíli se totiž zdálo, že pro Tiguan R-line není na trhu místo. Až další marketingové průzkumy ukázaly, že výroba se vyplatí.
Od R-linu nečekejme sportovní výkony jako od verzí R, R-line je spíše optický tuning, který má vůz připodobnit k jeho sportovnějšímu protějšku.
Čekejme proto velká, 19palcová kola, nějaké ty spoilery, difuzor a nové nárazníky a trochu přitvrzený podvozek. Pod kapotou bude dvojice turbodieselů - dvoulitry 140 a 170 koní, a přeplňovaný dvoulitrový benzín s výkonem rovných 200 koní.
Prodeje se rozběhnou ve Velké Británii, cena začíná na tři čtvrtě milionu korun.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?