Nissan před časem vzbudil velký ohlas zveřejněním svého výkonu na Nüburgringu, když se jím se svým modelem GT-R prořítil za 7 minut a 29 sekund. Pro modelový rok dostatl tento sporťák pár vylepšení a lepší je i čas.
Proti první jízdě se ohradilo Porsche, protože je to právě jejich 911 GT2, které bylo poraženo o tři sekundy již při první jízdě.
Nissan GT-R Series II byl trochu vylepšen, dostal o pět koní výkonnější motor, úpravy softwaru dvouspojkové převodovky a vyladění odpružení, to vše přineslo své ovoce. V prodeji je od počátku tohoto roku.
Jako kola byla zvolena slitinová z modelu V-spec, tedy příplatková výbava.
Toshio Suzuki, bývalý testovací jezdec F1, chtěl zlepšit čas alespoň na 7 minut a 25 sekund, to se mu nepodařilo, zůstal ale na i tak výborné hodnotě 7 minut, 27,56 sekundy. Chevrolet Corvette ZR1 byl jen o sekundu rychlejší.
Další pokusy mají následovat dnes.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?