Nissan před časem vzbudil velký ohlas zveřejněním svého výkonu na Nüburgringu, když se jím se svým modelem GT-R prořítil za 7 minut a 29 sekund. Pro modelový rok dostatl tento sporťák pár vylepšení a lepší je i čas.
Proti první jízdě se ohradilo Porsche, protože je to právě jejich 911 GT2, které bylo poraženo o tři sekundy již při první jízdě.
Nissan GT-R Series II byl trochu vylepšen, dostal o pět koní výkonnější motor, úpravy softwaru dvouspojkové převodovky a vyladění odpružení, to vše přineslo své ovoce. V prodeji je od počátku tohoto roku.
Jako kola byla zvolena slitinová z modelu V-spec, tedy příplatková výbava.
Toshio Suzuki, bývalý testovací jezdec F1, chtěl zlepšit čas alespoň na 7 minut a 25 sekund, to se mu nepodařilo, zůstal ale na i tak výborné hodnotě 7 minut, 27,56 sekundy. Chevrolet Corvette ZR1 byl jen o sekundu rychlejší.
Další pokusy mají následovat dnes.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.