Na autosalonu v Soulu se představila dvě SUV od Ssangyongu, dvě variace na městské SUV jménem C200. Zeleně laděná verze se jmenuje Eko, ta sportovněji vypadající je pojmenována Aero. Obě ukazují téměř produkční verzi.
Aero a Eco od sebe rozeznáte lehce. Eko je natřeno brčálově zelenou, chtělo by se říci téměř maskovací barvou, Aero je černé.
Sériová C200 bude z těchto dvou vozů vycházet. Jeho kabátek navrhl Italdesign. C200 je menší než ostatní modely, Ssangyongu jde mimo jiné o snížení průměrných emisí v koncernu. Na délku má 4,4 metru.
Model C200 eko má pod kapotou dieselový hybridní motor, C200 bude k dispozici také s dieselovým dvoulitrem a benzínovou 1,8.
K dispozici bude dvojice převodovek, šestistupňový automat nebo manuál.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?