Na autosalonu v Soulu se představila dvě SUV od Ssangyongu, dvě variace na městské SUV jménem C200. Zeleně laděná verze se jmenuje Eko, ta sportovněji vypadající je pojmenována Aero. Obě ukazují téměř produkční verzi.
Aero a Eco od sebe rozeznáte lehce. Eko je natřeno brčálově zelenou, chtělo by se říci téměř maskovací barvou, Aero je černé.
Sériová C200 bude z těchto dvou vozů vycházet. Jeho kabátek navrhl Italdesign. C200 je menší než ostatní modely, Ssangyongu jde mimo jiné o snížení průměrných emisí v koncernu. Na délku má 4,4 metru.
Model C200 eko má pod kapotou dieselový hybridní motor, C200 bude k dispozici také s dieselovým dvoulitrem a benzínovou 1,8.
K dispozici bude dvojice převodovek, šestistupňový automat nebo manuál.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?