Seat vypustil první skicu přepravovaného malého kombíku, o kterém jsme nedávno informovali. Ibiza ST se bude držet zajetého vzhledu klasického krátkého Seatu, dostane jen trochu nafouknutou záď.
Seat své malé kombi konkurující například Škodě Fabii kombi a Renaultu Clio Grandtour avizoval již dříve, jde o jeden z kroků k dosažení většího portfolia. Ibizu ST bude následovat ještě například SUV postavené na stejných základech jako Škoda Yeti.
Podle Seatu půjde o nejsportovnější malý kombík na trhu, ostatně samotný pdovozek je k tomu velmi dobrým základem.
Technicky bude kombi přirozeně vycházet z krátké verze.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.