 
            Poté, co americká vláda shodila ze stolu plán na další podporu americkým koncernům General Motors a Chrysler, rezignoval na svůj post generální ředitel Generel Motors, Rick Wagoner. Vyzval ho k tomu prezident Obama.
Vláda dala pro další podporu jednoznačnou podmínku, chce vidět zásadní restrukturalizace, na konci které by se z GM stala prosperující firma.
General Motors ani Chrysler nedokázali přesvědčit vládu o nutnosti nalití dalších peněz daňových poplatníků do dvou obřích koncernů.
Obama dal automobilkám 60 dní na zásadní přepracování plánů. V souvislosti s tím odstoupil šéf GM Rick Wagoner, který na svůj post nastoupil v roce 2000. Nahradí ho dosavadní provozní ředitel Fritz Henderson.
General Motors již dostal injekci ve výši 13,4 mld dolarů, Chrysler již čerpá 4 miliardy. GM žádá dalších 16,6 miliard, Chrysleru stačí pět.
Obama tvrdí, že nechce nechat automobilový průmysl padnout, ale chce aby peníze daňových poplatníků byly použity efektivně.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?