Šéf Seatu Erich Schmitt potvrdil, že automobilka má v plánu prodávat Seat Ibiza ST, tedy kombík odvozený od malého Seatu. Podle těchto informací se Ibizy ST ale nedočkáme dříve, než za jeden dlouhý rok.
Malý kombík bude útočit především proti koncernové Fabii kombi, ale také Peugeotu 207 koni a Renaultu Clio kombi. Třída malých kombíků zatím není příliš naplněná.
Pod kapotou by se měly objevit tyto motory - diesel 1,9 TDI o výkonu 105 koní, benzíny 1,2 o výkonu 75 koní, 1,4 se 85 koňmi a 1,6 o výkonu 105 koní.
Ibiza ST bude vyráběna v továrně Matrorell a stane se třetí verzí tohoto malého diblíku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.