Skvostný koncept Lamborghini Estoque se zatím výroby nedočká, vývoj sériové verze z něj vycházejcí byl zastaven. To dává naději, že jednou, až bude ekonomice opět o něco lépe, by vývoj mohl opět pokračovat.
Za odložením jinak očekávaného projektu stojí nejistota z hospodářské situace. Případný vývoj by mohl narazit na nedostatek finančních prostředků, pokud by ekonomická recese trvala příliš dlouho.
Automobilka své finanční prostředky raději zaměří na vývoj nástupců současných modelů Gallardo a Murcielago, především na hledání možností jak snížit jejich poměrně vysokou hmotnost.
Vývoj Estoqu byl zastaven ve velmi rané fázi. Teprve na autosalonu v paříži před půl rokem jsme viděli koncept, na kterém automobilka sbírala poznatky, o vývoji bylo rozhodnuto o něco později.
Na představení konceptu se podívejte zde.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.