Caparo je nyní pro závodní trať ještě lepší. To díky vylepšení v edici Race Extreme.
Výkon osmiválec o objemu 3,5 litru je navýšen z 575 na 620 koní a to při 10500 otáčkách za minutu. Při těchto číslech je jasné, že nepůjde o nic běžného.
Při hmotnosti 550 kilo sprintuje tento sporťák na stovku za 2,8 sekundy, 5,8 mu to trvá na 160 a maximální rychlost je 340 km/h.
Extrémní verze nabízí plně stavitelný podvozek a aerodynamiku. Laditelný je i motor a převodovka, proto si každý může své Caparo seřídit podle svých představ. O brzdění se starají šestipístkové brzdy, které svírají keramické brzdy o průměru 355 mm.
Caparo na druhé straně nabízí také klimatizaci do svých puristických sporťáků. Je třeba za ni připlatit přes sto tisíc a výrobce doporučuje také nové plexisklové překrytí kokpitu vyrobeného se speciálního materiálu, který se používá například pro helikoptéry. Připlácí se za něj 620 tisíc korun...
Oba tyto prvky je možné dokoupit i pro stávající vozy.