Koncept SsangYongu C200 se představil loni na autosalonu v Paříži a od té doby urazil velký kus cesty. Na autosalonu v Soulu se představí jeho mnohem realističtější verze, která dostane přízvisko Eko.
Předprodukční verze Ssangyongu C200 byla navržena Italdesignem a je to vidět. Po množství více či méně škaredých vozů (které ovšem na svou škaredost jsou hrdé a i díky nic si nacházejí zákazníky) jde o opravdu klasické auto s klasickým vzhledem.
Jeho velikost je koncipována tak, aby mohl C200 útočit na Hondu CRV nebo Toyotu RAV4. Pod kapotou má zbrusu nový, 175koňový dieselový dvoulitr, který se dle čísel zdá být velmi konkurenceschopný.
Automobilka na autosalonu ukáže také dieselovo-hybridní verzi svého Kyronu. Díky vylepšené technice by se měly emise snížit o polovinu.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?