Koncept SsangYongu C200 se představil loni na autosalonu v Paříži a od té doby urazil velký kus cesty. Na autosalonu v Soulu se představí jeho mnohem realističtější verze, která dostane přízvisko Eko.
Předprodukční verze Ssangyongu C200 byla navržena Italdesignem a je to vidět. Po množství více či méně škaredých vozů (které ovšem na svou škaredost jsou hrdé a i díky nic si nacházejí zákazníky) jde o opravdu klasické auto s klasickým vzhledem.
Jeho velikost je koncipována tak, aby mohl C200 útočit na Hondu CRV nebo Toyotu RAV4. Pod kapotou má zbrusu nový, 175koňový dieselový dvoulitr, který se dle čísel zdá být velmi konkurenceschopný.
Automobilka na autosalonu ukáže také dieselovo-hybridní verzi svého Kyronu. Díky vylepšené technice by se měly emise snížit o polovinu.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.