Koncept SsangYongu C200 se představil loni na autosalonu v Paříži a od té doby urazil velký kus cesty. Na autosalonu v Soulu se představí jeho mnohem realističtější verze, která dostane přízvisko Eko.
Předprodukční verze Ssangyongu C200 byla navržena Italdesignem a je to vidět. Po množství více či méně škaredých vozů (které ovšem na svou škaredost jsou hrdé a i díky nic si nacházejí zákazníky) jde o opravdu klasické auto s klasickým vzhledem.
Jeho velikost je koncipována tak, aby mohl C200 útočit na Hondu CRV nebo Toyotu RAV4. Pod kapotou má zbrusu nový, 175koňový dieselový dvoulitr, který se dle čísel zdá být velmi konkurenceschopný.
Automobilka na autosalonu ukáže také dieselovo-hybridní verzi svého Kyronu. Díky vylepšené technice by se měly emise snížit o polovinu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.