Bugatti ale ještě stále má dost času na reparát. Zklamaní fandové by se přece jenom mohli dočkat.
Ačkoliv letos Bugatti slaví svoji stovku, v Ženevě jsme viděli jen modře lakovaný Veyron Bleu Centenaire, který není o nic víc zajímavější, než každý jiný Veyron.
Nástupce nejrychlejšího GT světa se očekává a to více než netrpělivě. Výroba Veyronu zanedlouho skončí a Bugatti musí mít co vyrábět.
Spekulací o tom, co a jak by se mohlo vyrábět je plno, ale oficiální informace žádná. Téměř jisté ale je to, že se technici pokusí použít stávající motor quad-turbo W16 8,0 o výkonu 1001 koní.
Mluví se o dvou možnostech, buď bude ve výrobě superrychlý sedan se sníženým výkonem a pozměněnou charakteristikou motoru, která by více vyhovovala luxusní jízdě, nebo motor naopak posílí do nové generace supervozu, jakým je i Veyron.