Také máte pocit, že auto už je tak vyplněno airbagy, že další už snad ani není kam přidat? Omyl, Toyota nesouhlasí. Podle ní ještě chybí airbag uprostřed vozu, který zabrání tomu, aby se pasažéři zranili navzájem.
Není to tak dávno, co Toyota oznámila vytvoření nového vaku pro zadní sedadla, který by fungoval při zadním nárazu. Nyní přichází s dalším vakem, opět pro zadní cestující.
Zadní cestující jsou dnes běžně chráněni záclonovými airbagy, které při bočním nárazu chytají hlavu pasažérů. V moderních autech především vyšších tříd se již objevují i boční airbagy pro zadní cestující, které zachytí tělo cestujícího.
Nový airbag dokáže dva zadní cestující oddělit, takže není možné, aby jeden zranil druhého. Bude instalován ve střeše a rozvine se především při bočním nárazu.
Toyota jen neoznámila co se stane, když budou vzadu cestovat cestující tři...
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?