Také máte pocit, že auto už je tak vyplněno airbagy, že další už snad ani není kam přidat? Omyl, Toyota nesouhlasí. Podle ní ještě chybí airbag uprostřed vozu, který zabrání tomu, aby se pasažéři zranili navzájem.
Není to tak dávno, co Toyota oznámila vytvoření nového vaku pro zadní sedadla, který by fungoval při zadním nárazu. Nyní přichází s dalším vakem, opět pro zadní cestující.
Zadní cestující jsou dnes běžně chráněni záclonovými airbagy, které při bočním nárazu chytají hlavu pasažérů. V moderních autech především vyšších tříd se již objevují i boční airbagy pro zadní cestující, které zachytí tělo cestujícího.
Nový airbag dokáže dva zadní cestující oddělit, takže není možné, aby jeden zranil druhého. Bude instalován ve střeše a rozvine se především při bočním nárazu.
Toyota jen neoznámila co se stane, když budou vzadu cestovat cestující tři...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.