Zhruba před měsícem jsme psali o šíleném nápadu, v němž hrála hlavní roli „nová“ Octavia. Tehdy šlo o to, že každý den bylo auto zaparkováno na jiném frekventovaném místě v Nizozemí a návštěvníci webu jej mohli přímo ovládat. Bylo tak možné třeba spustit motor či zatroubit a pomocí kamer sledovat takřka v reálném čase vystrašené okolí (více v našem článku zde).
Nyní si páni z marketingu Škody posvítili na malou Fabii. Stačí se podívat na web www.fabiacolorstudio.nl, kde si pomocí celé řady odstínů můžete vytvořit téměř 170 barevných kombinací vozu a střechy a pak už jen na videu sledovat šikovné lakýrníky, kteří auto vybarví přesně podle vašich představ. Pokud navíc připojíte svůj e-mail, můžete Fabii ve vámi zvolených odstínech vyhrát. Nápad možné méně šílený než v případě Octavie, ale z reklamního hlediska určitě efektivní.