Marketingové oddělení Škody Auto v Nizozemsku je známé svými neotřelými nápady, jimiž propaguje mladoboleslavskou automobilku. Po faceliftované Octavii je nyní na řadě upozornit i na Fabii.
Zhruba před měsícem jsme psali o šíleném nápadu, v němž hrála hlavní roli „nová“ Octavia. Tehdy šlo o to, že každý den bylo auto zaparkováno na jiném frekventovaném místě v Nizozemí a návštěvníci webu jej mohli přímo ovládat. Bylo tak možné třeba spustit motor či zatroubit a pomocí kamer sledovat takřka v reálném čase vystrašené okolí (více v našem článku zde).
Nyní si páni z marketingu Škody posvítili na malou Fabii. Stačí se podívat na web www.fabiacolorstudio.nl, kde si pomocí celé řady odstínů můžete vytvořit téměř 170 barevných kombinací vozu a střechy a pak už jen na videu sledovat šikovné lakýrníky, kteří auto vybarví přesně podle vašich představ. Pokud navíc připojíte svůj e-mail, můžete Fabii ve vámi zvolených odstínech vyhrát. Nápad možné méně šílený než v případě Octavie, ale z reklamního hlediska určitě efektivní.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.