Marketingové oddělení Škody Auto v Nizozemsku je známé svými neotřelými nápady, jimiž propaguje mladoboleslavskou automobilku. Po faceliftované Octavii je nyní na řadě upozornit i na Fabii.
Zhruba před měsícem jsme psali o šíleném nápadu, v němž hrála hlavní roli „nová“ Octavia. Tehdy šlo o to, že každý den bylo auto zaparkováno na jiném frekventovaném místě v Nizozemí a návštěvníci webu jej mohli přímo ovládat. Bylo tak možné třeba spustit motor či zatroubit a pomocí kamer sledovat takřka v reálném čase vystrašené okolí (více v našem článku zde).
Nyní si páni z marketingu Škody posvítili na malou Fabii. Stačí se podívat na web www.fabiacolorstudio.nl, kde si pomocí celé řady odstínů můžete vytvořit téměř 170 barevných kombinací vozu a střechy a pak už jen na videu sledovat šikovné lakýrníky, kteří auto vybarví přesně podle vašich představ. Pokud navíc připojíte svůj e-mail, můžete Fabii ve vámi zvolených odstínech vyhrát. Nápad možné méně šílený než v případě Octavie, ale z reklamního hlediska určitě efektivní.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.