Marketingové oddělení Škody Auto v Nizozemsku je známé svými neotřelými nápady, jimiž propaguje mladoboleslavskou automobilku. Po faceliftované Octavii je nyní na řadě upozornit i na Fabii.
Zhruba před měsícem jsme psali o šíleném nápadu, v němž hrála hlavní roli „nová“ Octavia. Tehdy šlo o to, že každý den bylo auto zaparkováno na jiném frekventovaném místě v Nizozemí a návštěvníci webu jej mohli přímo ovládat. Bylo tak možné třeba spustit motor či zatroubit a pomocí kamer sledovat takřka v reálném čase vystrašené okolí (více v našem článku zde).
Nyní si páni z marketingu Škody posvítili na malou Fabii. Stačí se podívat na web www.fabiacolorstudio.nl, kde si pomocí celé řady odstínů můžete vytvořit téměř 170 barevných kombinací vozu a střechy a pak už jen na videu sledovat šikovné lakýrníky, kteří auto vybarví přesně podle vašich představ. Pokud navíc připojíte svůj e-mail, můžete Fabii ve vámi zvolených odstínech vyhrát. Nápad možné méně šílený než v případě Octavie, ale z reklamního hlediska určitě efektivní.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?