Nissan hodlá opět zaútočit na severní smyčku Nurburgringu. Po minulém obřím úspěchu s klasickým Nissanem GT-R se tam po krátké době vrátí s vylepšenou druhou sérií, která má o něco více odladěný podvozek a motor.
Minule Nissan zahlásil, že se mu podařilo zajet severní smyčnu Nurburgringu za fantastický čas 7 minut, 29 sekund. Kvůli tomu se dočkal obvinění od Porsche, že je čas zfalšovaný. I slavné Porsche 911 997 GT2 má o tři sekundy delší čas.
S malinko vylepšenou GT-R se Nissan pokusí nejen čas dokázat, ale i vylepšit. Chce tak zaútočit na čas Chevroletu Corvette ZR1 7:26. Corvetta má ale vyšší výkon.
Vylepšený Nissan GT-R Series II má o 5 koní vyšší výkon, odladěnější pružení, převodovku a přilnavějšní pneumatiky. to vše by na okruhu mělo zabezepečit zlepšení.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?