Autosalon v Brně bude trvat jen týden

ar7, 11. března 2009, 09:08 Google+

Při přípravách letošního ročníku brněnského autosalonu se uvažovalo o termínu, který by v sobě zahrnoval dva víkendy. Nakonec se ale zainteresované společnosti dohodly jen na týdnu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Loga

Loga | foto: Archiv AutoRoad.cz

Sdílejte článek

Důvodem je současná obtížné situaci na automobilovém trhu. Pořadatel Veletrhy Brno letos dokonce očekává pokles tržeb o 10 procent oproti roku 2007, kdy se zde autosalon konal naposledy. Tehdy se podařilo získat 1,7 miliardy Kč.

Předloni přijelo na veletrh zhruba 300 firem, letošní počty zatím pořadatel zveřejnit nechce. Vedoucí komunikace Veletrhů Brno David Pokorný řekl v rozhovoru pro ČTK: "Letošní účast upřesníme zhruba tři týdny před začátkem veletrhu. Na Autosalonu bude určitě nejméně 20 velkosériových a 15 malosériových automobilek." Prezentovat se budou i jiné značky, ale zřejmě jen v zastoupení tuzemský dovozců.

Svou účast zatím veřejně odřekl například Ford nebo Mercedes. Naopak výrobci, kteří mají nárůsty prodejů na středoevropských trzích a potenciál dalšího agresivního růstu v tomto regionu, připravují expozice větší než kdy předtím. Mezi mě patří třeba Hyundai, Kia či Škoda.

Autosalon Brno 2009 uskuteční v termínu od pátku 5. června do čtvrtka 11. června, přičemž první den je vyhrazen novinářům. Výstava bude letos rozšířena i o prezentace výrobců kategorie lehkých užitkových vozidel do 3,5 tuny (LUV).

Vytisknout

Diskuze: Autosalon v Brně bude trvat jen týden

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Mercedes-Benz

BMW a Mercedes možná spojí své síly

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud