BMW X6 Hamann - raketa na kolesách

Miloslav Mihalik, 8. března 2009, 14:23 Google+

BMW začalo vyrábať svoj model X6 len nedávno. Tento veľmi kontroverzný model vzbudil veľa kritiky ale aj pochopenia. Čo si žiada trh, to sa predsa vyrába. A tak tu máme kríženca SUV s coupe. Čo sa ale stane, ak sa skríži ešte so športovým úpravcom Hamann? Tu je výsledok.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
X6

X6 | foto: Archiv AutoRoad.cz

Sdílejte článek

BMW ponúka pre model X6 2 benzínové a 2 naftové agregáty. Na výber tak máte 3,0l benzín s 2 turbami, 4,4l osemvalec a 3,0l „nafťáka“ buď s jedným alebo 2 turbami a rôznymi inými úpravami.

Úpravca Hamann si zobral do parády výhradne „oturbené“ motory. Takže tu máme úpravy 3,0l v benzíne aj nafte.

Pri 3,0l benzíne dokázal vyšpičkovať výkon až na 360k a krútiaci moment na 540Nm, čo sú hodnoty lepšie o skoro 60k a 140Nm oproti sérii. Klasického 3,0l „nafťáka“ s jedným turbom upravil na výkon 265k a 600Nm. Zaujímavejšia je ale verzia s 2 turbami, označovaná ako 35d, ktorej výkon posunul až k hranici 320k a krútiaci moment bude tlačiť na kľukovú hriadeľ hodnotou 660Nm, čo nám dáva slušný základ na výmenu za váš traktor.

Exteriér tiež neostal bezo zmeny. X6 dostane nový bodykit s upravenými nárazníkmi a prahmi. Predný nárazník má zväčšený nasávací otvor a tiež novinku v podobe Led-diód pre denné svietenie. Zadná časť vozidla bude upravená hlavne zadným krídlom, ktoré si môže zákazník vybrať z 2 verzii, buď malého alebo veľkého prítlačného krídla. Ak máte záujem, môžete si tiež priplatiť za prednú karbónovú kapotu.

Kolesá tiež neostanú na aute sériové, na výber máte zo širokej škály až k rozmeru 23 palcov. Disky budú obuté do pneumatík o rozmerov 315/25R23. Samozrejmosťou je aj zníženie auta a to o rovných 40mm.

Interiér už nedostal toľko zmien. Je tu navyše niekoľko prvkov z hliníka, volant s logom Hamann alebo športové pedále. Cena zatiaľ nebola stanovená a tak nám zatiaľ ostáva len obdivovať obrázky a uvažovať nad zmyslom tohto auta.

Vytisknout

Diskuze: BMW X6 Hamann - raketa na kolesách

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Exige S

Lotus Exige S - facelift s 20k navrch

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud