Alpina se letos činila. Nestačí jen to, že na autosalonu v Ženevě ukázala novou B7, ale také se světu předvedla jako tvůrce závodního speciálu pro závody série GT3. Navíc bude nabízen i jiným zájemcům.
Alpina po letech vstoupila zpět do seriálu závodů a to se svým modelem B6 založeným na BMW řady 6.
Pod kapotou skrývá motor o objemu 4,4 litru, který je přeplňován kompresorem. Tento osmiválec tak vydá až 530 koňských sil.
Již na první pohled je jasné odlehčení, především vyhození nepotřebných částí interiéru (krom volantu, sedadla a řadící páky téměř všech) a také aerodynamický kit zajišťující optimální přítlak.
Zajímavé je, že kromě profesionálních závodů GT3 bude vůz nabídnut kterémukoliv zájemci. Ten samozřejmě nemůže počítat s tím, že by tento speciál byl homologován na běžnou silnici. Ovšem pro soukromé okruhové jezdění nebo jiné šampionáty, proč ne?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.