Asi se těžko ubráníme srovnání s nedávným konceptem Quaranta od stejného tvůrce, totiž Italdesignu. To šlo také o rychlý hybrid, ovšem ne tak moc rychlý.
Pod kapotou tentokrát netluče, ale rotuje Wankelův motor o objemu 814 kubických centimetrů, který ovšem dává velmi vysoký výkon. Přesné číslo nebylo zveřejněno, takže víme jen to, že společně s elektromotory to dává sumárně 370 koní.
Elektromotor najdeme v každém kole a možná i díky tomu je koncept schopen zrychlit z klidu na sto za 3,5 sekundy a na 200 mu to trvá 10,4 sekundy, tedy podobnou dobu jako většině běžných aut na stovku. Ručička prolétne i kolem mety tří set kilometrů v hodině, krátce za ní se ovšem již zastaví.
I přes vysoký výkon má jít o neskutečně úsporný vůz. Jeho spotřeba se má držet jen mírně nad hranicí dvou litrů a emise CO2 zase pod šedesáti gramy. Vzhledem ke kapacitě nádrže 50 litrů to znamená dojezd neskutečných 2000 km.
Svůj lví podíl na má úspornosti mimo pohonné jednotky přirozeně i lehkost celého konceptu, který je vyroben z uhlíkového vlákna.