Opel dnes, den před premiérou, konečně vypustil snímek připravovaného modelu Ampera, jehož koncept uvidíme na autosalonu v Ženevě. Jde sice jen o pouhý derivát Chevroletu Volt, vypadá ale opravdu dobře.
Opel Ampera nemá ambice být ničím víc než "jen" derivátem nejočekávanějšího auta v USA.
Ampera je z obrovské části založena na vnitřnostech slavného Chevroletu Volt, tedy na jeho hybridním ústrojí s možností dobíjení baterie přes klasickou veřejnou síť.
Na rozdíl od dnes taktéž představeného Holdenu Volt, který je určen do Austrálie, má Opel Ampera oproti Chevroletu přece jen víc odlišností. Především samozřejmě v designu, Ampera má užší přední vstupy vzduchu, jiná světla...
Máme zde sice první snímek, my už ale celou Amperu viděli na snímcích z patentového úřadu...
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?