Díky zvyšujícímu se zájmu o své automobily zavede Škoda Auto opět standardní pracovní týden. Pomohlo šrotovné.
Ke zkrácenému čtyřdennímu pracovnímu cyklu přikročila automobilka kvůli hospodářské krizi a z toho plynoucím sníženým prodejům, přičemž tento režim měl původně trvat až do konce června.
Se zavedením takzvaného „šrotovného“ v několika evropských zemích se ale situace ve Škodě Auto obrací k lepšímu. Už před časem oznámila automobilka obnovení páteční výroby nejmenšího modelu Fabia a nyní přichází řada i na ostatní současné modely.
Od března hodlá Škoda zrušit volné pátky na výrobních linkách Roomsteru a Superbu, od dubna i u Octavií. Jak prozradil mluvčí společnosti Jaroslav Černý v rozhovoru pro ČTK, nic nenasvědčuje tomu, že by mělo jít jen o dočasnou změnu: „Není tam žádné omezení, že by to bylo jen na určitou dobu. Vracíme se prostě momentálně ke standardnímu modelu výroby,". Zájem se prý zvýšil hlavně ve Francii, Německu a Rakousku.
Čtyři dny v týdnu se bude nadále pracovat jen v továrně ve Vrchlabí, kde se vyrábí první generace modelu Octavia pod označením Octavia Tour.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.