Italská karosárna I.DE.A Institute minulý rok na oslavu třicátého výročí existence této firmy sestrojila ve velmi krátké době zajímavý koncept. Rok nato uvidíme v Ženevě další evoluci kdysi ladné krásky.
Koncept, který byl vytvořen pro minulý autosalon v Ženevě, byl na počest 30. výročí karosárny sestaven v pouhých třiceti dnech.
Letos uvidíme evoluci, ačkoliv designově naprosto odlišnou. Shodné znaky? Stále jde o dvousedadlový roadster.
Informací máme po málu, hlavně se podívejme na design. Ten je neotřelý, především přední část s otevírající se tlamou, ve které jsou skryty i světlomety. Tlama je pravděpodobně určena k požírání neopatrných chodců.
Masivní boulení kapoty a zadní část bez na první pohled viditelných světel, to je jen část z toho, co nám přinesli inženýří z I.DE.A.
(A otázka do pranice, kdo uhodne z čeho se název skládá?)
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.