 
            Italská karosárna I.DE.A Institute minulý rok na oslavu třicátého výročí existence této firmy sestrojila ve velmi krátké době zajímavý koncept. Rok nato uvidíme v Ženevě další evoluci kdysi ladné krásky.
Koncept, který byl vytvořen pro minulý autosalon v Ženevě, byl na počest 30. výročí karosárny sestaven v pouhých třiceti dnech.
Letos uvidíme evoluci, ačkoliv designově naprosto odlišnou. Shodné znaky? Stále jde o dvousedadlový roadster.
Informací máme po málu, hlavně se podívejme na design. Ten je neotřelý, především přední část s otevírající se tlamou, ve které jsou skryty i světlomety. Tlama je pravděpodobně určena k požírání neopatrných chodců.
Masivní boulení kapoty a zadní část bez na první pohled viditelných světel, to je jen část z toho, co nám přinesli inženýří z I.DE.A.
(A otázka do pranice, kdo uhodne z čeho se název skládá?)
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?