Prvních sto Fiest pro Americký trh

Martin Hájek, 25. února 2009, 19:58 Google+

Z montážní linky automobilky Ford v Kolíně nad Rýnem vyjede již brzy první stovka nových Fiest určených pro severoamerický trh.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Fiesta

Fiesta | foto: Ford Motor Company

Sdílejte článek

V rámci nového programu „Fiesta Movement“ vybere Ford 100 zákazníků, kteří dostanou možnost okusit výborné jízdní vlastnosti nové Fiesty ještě předtím, než se tento populární malý vůz začne v Americe oficiálně prodávat. V rámci kampaně Ford rovněž využije populárních sociálních sítí typu Facebook, FlickR nebo YouTube.

V rámci rozsáhlé předprodejní propagační kampaně „Fiesta Movement“ (www.fiestamovement.com) vybere Ford koncem jara 100 zákazníků, kteří dostanou možnost vyzkoušet si tento populární malý vůz ještě předtím, než se v USA začne oficiálně prodávat příští rok.

Na rozdíl od ostatních předprodejních kampaní, je tato jedinečná v tom, že využívá internetových sociálních sítí typu Facebook, FlickR nebo YouTube, prostřednictvím nichž chce Ford zapojit do diskuse o nové Fiestě širokou veřejnost. Hlavním cílem programu je pak především zmapování požadavků amerického trhu v dynamicky se rozvíjejícím segmentu malých osobních vozů.

Vybraná stovka šťastlivců, kteří se budou každý den moci podělit o skvělé zážitky s novou Fiestou, však nebudou jediní, kdo se s novým vozem seznámí. Naplánováno je celkem 100 tisíc předváděcích jízd, při nichž si potenciální zákazníci budou moci vůz sami vyzkoušet ještě před jeho uvedením na trh v příštím roce.

Stovka pětidvéřových Fiest rezervovaná pro tuto kampaň je montována v kolínském závodu, kde se vyrábí i evropský model. Vozy určené speciálně pro tento program „Fiesta Movement“ jsou osazeny benzinovým motorem 1,6 Ti-VCT (88kW).

 „Jedna věc je o Fiestě jen hovořit, ale když si jí lidé budou moci vyzkoušet a zažít – to je něco úplně jiného,“ prohlásila Connie Fontaine, manažerka pro značku a obchodní partnerství Ford Motor Company. „Je to jeden způsob, jak umožnit lidem seznámit se s Fiestou napřímo a nám a našim konstruktérům poskytnout bezprostřední zpětnou vazbu. Kampaň vychází ze způsobu dnešní komunikace a dává lidem možnost popovídat si o Fiestě – místo jednosměrného dialogu z naší strany,“ dodává Fontaine.

Nová Fiesta je prvním skutečně globálním vozem automobilky Ford Motor Company. Do roku 2010 se bude vyrábět v továrnách v Německu, Španělsku, Thajsku a Číně, a prodávat se bude po celém světě. Po oficiálním zahájení prodejů v USA v roce 2010 se model Fiesta bude vyrábět také v závodě v mexickém Cuautitlánu.

- Ford Motor Company -

Vytisknout

Diskuze: Prvních sto Fiest pro Americký trh

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Audi

Audi počtvrté partnerem MFF KV

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud