Prvních sto Fiest pro Americký trh

Martin Hájek, 25. února 2009, 19:58 Google+

Z montážní linky automobilky Ford v Kolíně nad Rýnem vyjede již brzy první stovka nových Fiest určených pro severoamerický trh.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Fiesta

Fiesta | foto: Ford Motor Company

Sdílejte článek

V rámci nového programu „Fiesta Movement“ vybere Ford 100 zákazníků, kteří dostanou možnost okusit výborné jízdní vlastnosti nové Fiesty ještě předtím, než se tento populární malý vůz začne v Americe oficiálně prodávat. V rámci kampaně Ford rovněž využije populárních sociálních sítí typu Facebook, FlickR nebo YouTube.

V rámci rozsáhlé předprodejní propagační kampaně „Fiesta Movement“ (www.fiestamovement.com) vybere Ford koncem jara 100 zákazníků, kteří dostanou možnost vyzkoušet si tento populární malý vůz ještě předtím, než se v USA začne oficiálně prodávat příští rok.

Na rozdíl od ostatních předprodejních kampaní, je tato jedinečná v tom, že využívá internetových sociálních sítí typu Facebook, FlickR nebo YouTube, prostřednictvím nichž chce Ford zapojit do diskuse o nové Fiestě širokou veřejnost. Hlavním cílem programu je pak především zmapování požadavků amerického trhu v dynamicky se rozvíjejícím segmentu malých osobních vozů.

Vybraná stovka šťastlivců, kteří se budou každý den moci podělit o skvělé zážitky s novou Fiestou, však nebudou jediní, kdo se s novým vozem seznámí. Naplánováno je celkem 100 tisíc předváděcích jízd, při nichž si potenciální zákazníci budou moci vůz sami vyzkoušet ještě před jeho uvedením na trh v příštím roce.

Stovka pětidvéřových Fiest rezervovaná pro tuto kampaň je montována v kolínském závodu, kde se vyrábí i evropský model. Vozy určené speciálně pro tento program „Fiesta Movement“ jsou osazeny benzinovým motorem 1,6 Ti-VCT (88kW).

 „Jedna věc je o Fiestě jen hovořit, ale když si jí lidé budou moci vyzkoušet a zažít – to je něco úplně jiného,“ prohlásila Connie Fontaine, manažerka pro značku a obchodní partnerství Ford Motor Company. „Je to jeden způsob, jak umožnit lidem seznámit se s Fiestou napřímo a nám a našim konstruktérům poskytnout bezprostřední zpětnou vazbu. Kampaň vychází ze způsobu dnešní komunikace a dává lidem možnost popovídat si o Fiestě – místo jednosměrného dialogu z naší strany,“ dodává Fontaine.

Nová Fiesta je prvním skutečně globálním vozem automobilky Ford Motor Company. Do roku 2010 se bude vyrábět v továrnách v Německu, Španělsku, Thajsku a Číně, a prodávat se bude po celém světě. Po oficiálním zahájení prodejů v USA v roce 2010 se model Fiesta bude vyrábět také v závodě v mexickém Cuautitlánu.

- Ford Motor Company -

Vytisknout

Diskuze: Prvních sto Fiest pro Americký trh

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

Honda 0 Series

Honda 0 Series je elektrická vesmírná loď. Japonci s novým elektromobilem mají vysoké ambice

reklama

Doporučujeme

Audi

Audi počtvrté partnerem MFF KV

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud