Z montážní linky automobilky Ford v Kolíně nad Rýnem vyjede již brzy první stovka nových Fiest určených pro severoamerický trh.
V rámci nového programu „Fiesta Movement“ vybere Ford 100 zákazníků, kteří dostanou možnost okusit výborné jízdní vlastnosti nové Fiesty ještě předtím, než se tento populární malý vůz začne v Americe oficiálně prodávat. V rámci kampaně Ford rovněž využije populárních sociálních sítí typu Facebook, FlickR nebo YouTube.
V rámci rozsáhlé předprodejní propagační kampaně „Fiesta Movement“ (www.fiestamovement.com) vybere Ford koncem jara 100 zákazníků, kteří dostanou možnost vyzkoušet si tento populární malý vůz ještě předtím, než se v USA začne oficiálně prodávat příští rok.
Na rozdíl od ostatních předprodejních kampaní, je tato jedinečná v tom, že využívá internetových sociálních sítí typu Facebook, FlickR nebo YouTube, prostřednictvím nichž chce Ford zapojit do diskuse o nové Fiestě širokou veřejnost. Hlavním cílem programu je pak především zmapování požadavků amerického trhu v dynamicky se rozvíjejícím segmentu malých osobních vozů.
Vybraná stovka šťastlivců, kteří se budou každý den moci podělit o skvělé zážitky s novou Fiestou, však nebudou jediní, kdo se s novým vozem seznámí. Naplánováno je celkem 100 tisíc předváděcích jízd, při nichž si potenciální zákazníci budou moci vůz sami vyzkoušet ještě před jeho uvedením na trh v příštím roce.
Stovka pětidvéřových Fiest rezervovaná pro tuto kampaň je montována v kolínském závodu, kde se vyrábí i evropský model. Vozy určené speciálně pro tento program „Fiesta Movement“ jsou osazeny benzinovým motorem 1,6 Ti-VCT (88kW).
„Jedna věc je o Fiestě jen hovořit, ale když si jí lidé budou moci vyzkoušet a zažít – to je něco úplně jiného,“ prohlásila Connie Fontaine, manažerka pro značku a obchodní partnerství Ford Motor Company. „Je to jeden způsob, jak umožnit lidem seznámit se s Fiestou napřímo a nám a našim konstruktérům poskytnout bezprostřední zpětnou vazbu. Kampaň vychází ze způsobu dnešní komunikace a dává lidem možnost popovídat si o Fiestě – místo jednosměrného dialogu z naší strany,“ dodává Fontaine.
Nová Fiesta je prvním skutečně globálním vozem automobilky Ford Motor Company. Do roku 2010 se bude vyrábět v továrnách v Německu, Španělsku, Thajsku a Číně, a prodávat se bude po celém světě. Po oficiálním zahájení prodejů v USA v roce 2010 se model Fiesta bude vyrábět také v závodě v mexickém Cuautitlánu. - Ford Motor Company -
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.