Před několika týdny nám Bentley ukázalo přední nárazník s masivními vstupy chladícího vzduchu. Ty měly demonstrovat opravdu monstrózní výkon "ekologické" verze prestižního GT Bentley Continental.
Kdo si ekologická vozidla představuje jako nudná, suchá, pomalá a postrádající jakýkoliv šmrnc, je tu důkaz, že tomu tak není. Teedy pokud to ještě lze nazvat ekologickým vozidlem...
Bentley Continental Supersport je dosud nejvýkonnějším silničním vozem, který továrnu v Crewe opustil. Ačkoliv tedy jde zatím jen o koncept.
Pod kapotou najdeme starý známý motor, totiž W12, který je ale důsledně přepracován pro využití paliva E85.
Směs lihu a benzínu dokáže vozu udělit vyšší výkon a to se i stalo, 621 koní je tomu důkazem. Tohle že má být luxusní GT? Točivý moment vrcholí na hodnotě 800 Nm a to prosím při pouhých 1750 otáčkách.
Potom není divu, že těžké auto zrychlí na stovku za 3,7 sekundy, čímž zostudí i kdejaký supersport. Může za to mj. i o 50 kilo nižší hmotnost.
Continental Supersport je jen dvoumístným vozem, až tedy budete chtít svézt celou rodinku, jedinou možností je kufr....
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.