Před několika týdny nám Bentley ukázalo přední nárazník s masivními vstupy chladícího vzduchu. Ty měly demonstrovat opravdu monstrózní výkon "ekologické" verze prestižního GT Bentley Continental.
Kdo si ekologická vozidla představuje jako nudná, suchá, pomalá a postrádající jakýkoliv šmrnc, je tu důkaz, že tomu tak není. Teedy pokud to ještě lze nazvat ekologickým vozidlem...
Bentley Continental Supersport je dosud nejvýkonnějším silničním vozem, který továrnu v Crewe opustil. Ačkoliv tedy jde zatím jen o koncept.
Pod kapotou najdeme starý známý motor, totiž W12, který je ale důsledně přepracován pro využití paliva E85.
Směs lihu a benzínu dokáže vozu udělit vyšší výkon a to se i stalo, 621 koní je tomu důkazem. Tohle že má být luxusní GT? Točivý moment vrcholí na hodnotě 800 Nm a to prosím při pouhých 1750 otáčkách.
Potom není divu, že těžké auto zrychlí na stovku za 3,7 sekundy, čímž zostudí i kdejaký supersport. Může za to mj. i o 50 kilo nižší hmotnost.
Continental Supersport je jen dvoumístným vozem, až tedy budete chtít svézt celou rodinku, jedinou možností je kufr....
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?