Italdesign, návrhářské studio Giorgetta Giugiara, prohlásil, že na autosalonu v Ženevě má v plánu veřejnosti odhalit dosud nejrychlejší hybrid na celém světě. Pravděpodobně půjde o důkladnou evoluci staršího konceptu.
Jak bude asi tak vypadat zatím bezejmenný koncept můžeme vidět na zveřejněné skici.
Italdesign řekl, že půjde o nejrychlejší hybrid na světě. Jak to tedy pochopit? Před rokem, na autosalonu v Ženevě 2008, představil Italdesign koncept Quaranta.
V tomto konceptu jsme viděli hybridní ústrojí o výkonu 272 koní, což konceptu ale stačila na zrychlení na stovku za 4 sekundy a maximální rychlosti 250 km/h. Motor měl objem 3,3 litru a výkon 211 koní, zbytek dodával elektromotor.
Dá se čekat, že nynější koncept bude mít pod kapotou evoluci tohoto ústrojí. Očekáváme také, že časem by se ze série podobných konceptů mohl vyklubat sériově vyráběný model.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.