Kórejskej automobilke Hyundai nikdy nechýbala odvaha púšťať sa svojimi modelmi do boja s konkurenciou. Posledným slovom do bitky je vlajková loď Hyundai Equus, ktorý mieri do tých najvyšších sfér automobilového trhu k takým premiantom, ako Lexus LS, Mercedes-Benz S Classe, alebo Audi A8.
V nedávnom článku sme Vám ukázali prvé fotografie novej vlajkovej lode kórejskej automobilky Hyundai, modelu Equus. Vtedy však boli k dispozícii len fotografie exteriéru vozidla, dnes pridávame aj fotografie interiéru.
Automobilka Hyundai prezentuje model Equus ako plne konkurencieschopnú alternatívu k ostrieľaným hráčom segmentu luxusných limuzín. Inžinieri automobilky sa snažili vlajkovú loď dostať na úroveň premiantov triedy aj po technickej stránke, čoho dôkazom je pohon zadnej nápravy, ktorý je v týchto sférach nevyhnutnosťou.
Model Equus svojimi rozmermi 5160x1900x1495 mm (DxŠxV) zodpovedá konkurencii v podobe Lexusu LS, BMW 7, alebo Mercedesu-Benz S-Classe. Pod kapotu modelu sa dostane dvojica benzínových agregátov a to šesťvalec 3,8 V6 s výkonom 213 kW (358 Nm) a väčší osemvalec 4,2 V8 s výkonom 269 kW (439 Nm).
Predpokladá sa, že Hyundai Equus sa verejnosti predstaví na ženevskom autosalóne už o niekoľko dní, následne sa rozbehnú jeho predaje v USA, aj keď vedenie automobilky zvažuje predaje modelu aj v Európe.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.