Alfa Romeo se vrátí zpět ke slovním pojmenování svých modelů. Omylem a nechtěně to prohlásili zástupci Chrysleru, který nově s koncernem Fiat spolupracuje. V Alfě Romeo z toho asi příliš nadšení nebudou.
Zástupci Chrysleru při ucházení se o záchranné peníze v americkém Kongesu prohlásili, že v jeho továrnách se bude v rámci nové spolupráce Fiat - Chrysler vyrábět několik Alf, například Milano a Giulia.
Touto zdánlivě nevinnou větou potvrdili to, o čem se už nějakou dobu šeptá, totiž že Alfa opět použije svá proslulá jména z minulosti.
Zatím není přiliš jasné, o jaké auta půjde, nicméně Milano by snad mělo přijít v příštím roce. Že by šlo o nástupce Alfy Romeo 147?
Zatím není jasné, zda bude slovní označení použito jen v USA nebo po celém světě. Milano Alfa použila právě v USA, pod tímto jménem byla prodávána Alfa 75.
Giulia, to je jméno jedné z nejslavnějších Alf, nástupce snad ještě slavnější Giulietty. Giulia se vyráběla v 60. a 70. letech a je považována za jeden z nejkrásnějších vozů, jaké kdy z bran Alfy Romeo vyjely.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.