Alfa Romeo se vrátí zpět ke slovním pojmenování svých modelů. Omylem a nechtěně to prohlásili zástupci Chrysleru, který nově s koncernem Fiat spolupracuje. V Alfě Romeo z toho asi příliš nadšení nebudou.
Zástupci Chrysleru při ucházení se o záchranné peníze v americkém Kongesu prohlásili, že v jeho továrnách se bude v rámci nové spolupráce Fiat - Chrysler vyrábět několik Alf, například Milano a Giulia.
Touto zdánlivě nevinnou větou potvrdili to, o čem se už nějakou dobu šeptá, totiž že Alfa opět použije svá proslulá jména z minulosti.
Zatím není přiliš jasné, o jaké auta půjde, nicméně Milano by snad mělo přijít v příštím roce. Že by šlo o nástupce Alfy Romeo 147?
Zatím není jasné, zda bude slovní označení použito jen v USA nebo po celém světě. Milano Alfa použila právě v USA, pod tímto jménem byla prodávána Alfa 75.
Giulia, to je jméno jedné z nejslavnějších Alf, nástupce snad ještě slavnější Giulietty. Giulia se vyráběla v 60. a 70. letech a je považována za jeden z nejkrásnějších vozů, jaké kdy z bran Alfy Romeo vyjely.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.