Do konce ledna letošního roku se automobilce podařilo prodat 300.740 hybridů, z čehož na původní Insight připadá pouze 17.020 aut. Hlavním odbytištěm vozu se staly Spojené státy, kde si jej zakoupilo více než 14 tisíc zákazníků. Naproti tomu v Evropě si své nové majitele našlo jen 392 kusů.
V roce 2001 ale přišel na svět globální model Civic Hybrid, který situaci otočil o 180 stupňů. Dodnes se jich po celém světě prodalo přes čtvrt milionu, z něhož opět největší část, téměř 200.000, zůstalo v USA. Na evropském trhu pak jezdí asi 35.000 Civiců ve verzi Hybrid.
Ve Spojených státech je od roku 2004 k dostání i vlajková loď automobilky Accord Hybrid. Té se prodalo zhruba 28.500 vozů.
V těchto týdnech také začíná prodej nové generace modelu Insight. Už nyní si jej mají možnost koupit v Japonsku. V Evropě pak bude k dispozici od března a na severoamerickém trhu od dubna tohoto roku. Cílem Hondy je prodat přibližně 200.000 vozů Insight – 100.000 v USA, 60.000 v Japonsku a 30.000 v Evropě. Zbytek pak na ostatních trzích.