Současná nemilá situace v autoprůmyslu donutila společnost Mitsubishi k tomu, aby vynechal jeden z nejvýznamnějších autosalonů v Evropě, totiž podzimní autosalon ve Frankfurtu. Je to další krok k úsporám.
Mitsubishi si před několika lety prošla velkou krizí a stála na pokraji krachu. Nyní je z ní venku, ale světová recese představuje opět riziko.
Mitsubishi proto škrtá. Již dříve jsme se dozvěděli, že se stahuje z Rally Paříž Dakar, novinkou je informace, že bude automobilka chybět na autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem.
Jediným významným autosalonem v Evropě, kterého se Mitsubishi zúčastní, tak bude Ženeva. V USA automobilka vynechala autosalon v Detriotu.
Účast na významném autosalonu automobilku stojí řádově miliony euro.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.