Dvojici ostrých šípů používá francouzská automobilka již od roku 1984, takže více než 25 let. To je pravá doba na výměnu za něco modernějšího, novějšího, oblejšího.
Nové logo je modernější a hezčí. V to tedy alespoň doufá sama automobilka. Dvojice tradičních šípů se zaoblila a dřívější špičatost je ta tam.Oproti dřívějším jsou také plastické. Do názvu se vrací červená.
S logem se pojí i nová identita, která zahrnuje kompletně přepracovaný web www.citroen.com, jako náznak nové doby.
Automobilka se bude snažit také oživit svá prodejní místa a zlepšit vztahy se zákazníky. S tím se pojí vylepšený servis, asistenční služba, důraz na firemní zákazníky a také záruka rozšířená až na sedm let.
Citroen chce také ještě více odlišovat své jednotlivé modely a během příštích tří let uvést hned šestici novinek. Tou první bude nová DS3 v Ženevě.