Citroen si uvědomuje, že jen na tradici toho dnes už příliš neprodá a proto se rozhodl pro velmi radikální řez. Mění logo, image i názvy modelů a doufá, že mu to pomůže i v boji na světovém kolbišti.
Dvojici ostrých šípů používá francouzská automobilka již od roku 1984, takže více než 25 let. To je pravá doba na výměnu za něco modernějšího, novějšího, oblejšího.
Nové logo je modernější a hezčí. V to tedy alespoň doufá sama automobilka. Dvojice tradičních šípů se zaoblila a dřívější špičatost je ta tam.Oproti dřívějším jsou také plastické. Do názvu se vrací červená.
S logem se pojí i nová identita, která zahrnuje kompletně přepracovaný web www.citroen.com, jako náznak nové doby.
Automobilka se bude snažit také oživit svá prodejní místa a zlepšit vztahy se zákazníky. S tím se pojí vylepšený servis, asistenční služba, důraz na firemní zákazníky a také záruka rozšířená až na sedm let.
Citroen chce také ještě více odlišovat své jednotlivé modely a během příštích tří let uvést hned šestici novinek. Tou první bude nová DS3 v Ženevě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.