Citroen si uvědomuje, že jen na tradici toho dnes už příliš neprodá a proto se rozhodl pro velmi radikální řez. Mění logo, image i názvy modelů a doufá, že mu to pomůže i v boji na světovém kolbišti.
Dvojici ostrých šípů používá francouzská automobilka již od roku 1984, takže více než 25 let. To je pravá doba na výměnu za něco modernějšího, novějšího, oblejšího.
Nové logo je modernější a hezčí. V to tedy alespoň doufá sama automobilka. Dvojice tradičních šípů se zaoblila a dřívější špičatost je ta tam.Oproti dřívějším jsou také plastické. Do názvu se vrací červená.
S logem se pojí i nová identita, která zahrnuje kompletně přepracovaný web www.citroen.com, jako náznak nové doby.
Automobilka se bude snažit také oživit svá prodejní místa a zlepšit vztahy se zákazníky. S tím se pojí vylepšený servis, asistenční služba, důraz na firemní zákazníky a také záruka rozšířená až na sedm let.
Citroen chce také ještě více odlišovat své jednotlivé modely a během příštích tří let uvést hned šestici novinek. Tou první bude nová DS3 v Ženevě.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?