Citroen mění logo i design

Marek Litzman, 10. února 2009, 10:53 Google+

Citroen si uvědomuje, že jen na tradici toho dnes už příliš neprodá a proto se rozhodl pro velmi radikální řez. Mění logo, image i názvy modelů a doufá, že mu to pomůže i v boji na světovém kolbišti.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Citroën

Citroën | foto: Citroën

Sdílejte článek

Dvojici ostrých šípů používá francouzská automobilka již od roku 1984, takže více než 25 let. To je pravá doba na výměnu za něco modernějšího, novějšího, oblejšího.

Nové logo je modernější a hezčí. V to tedy alespoň doufá sama automobilka. Dvojice tradičních šípů se zaoblila a dřívější špičatost je ta tam.Oproti dřívějším jsou také plastické. Do názvu se vrací červená.

S logem se pojí i nová identita, která zahrnuje kompletně přepracovaný web www.citroen.com, jako náznak nové doby.

Automobilka se bude snažit také oživit svá prodejní místa a zlepšit vztahy se zákazníky. S tím se pojí vylepšený servis, asistenční služba, důraz na firemní zákazníky a také záruka rozšířená až na sedm let.

Citroen chce také ještě více odlišovat své jednotlivé modely a během příštích tří let uvést hned šestici novinek. Tou první bude nová DS3 v Ženevě.

Vytisknout

Diskuze: Citroen mění logo i design

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen představil 8. generaci své ikony Golf

Golf vládne prodejům v Evropě. V Německu drtivě

Škoda Slavia v emocionální karosářské verzi spider je sedmým žákovským vozem automobilky

Prototypy a zkušební vozy bude vyrábět Škoda v novém supermoderním centru

Toyota GR010 Hybrid

Toyota přestavuje nový prototyp pro závod 24 hodin v Le Mans

Hyundai představuje vylepšený model KONA Electric pro nový modelový rok

Green NCAP vyhlásil nejekologičtější auta roku 2020 napříč všemi druhy pohonu

Volkswagen představil 8. generaci své ikony Golf

Volkswagen na ni vsadil vše. Po loňském průšvihu se tváří spokojeně

Škoda Octavia RS, kde RS znamená Rallye Sport a navazuje na závodní prototypy značky

Škoda posedmé v řadě prodala víc než milion aut ročně, koronaviru navzdory

Fotomontáž

Zábavné „víkendovky za babku“ 1.díl – zadokolky do 100 tisíc

Škoda Auto spouští výhodnou nabídku zimního příslušenství

Katem je -10 °C. Vážný stav hlásí baterie i v létě, ale poznáte to?

Škoda představila Enyaq iV, svje první čistě elektrické SUV

Rodiny i firmy v Česku. Ne a ne kupovat auta, která mají

Škoda Kushaq je nové SUV určené pro indický trh

Nové SUV Škody se jmenuje Kushaq. V Česku ale na prodej nebude

Fotokoláž

Který ojetý kombík do 200 tisíc je nejlepší?

Penthouse CX

Penthouse CX Dubicamper, nejrychlejší obytný vůz své doby, ve kterém nic nechybělo

Stellantis vznikla fúzí Fiat Chrysler Automobiles NV (FCA) a Peugeot SA (PSA)

Fúze FCA a PSA schválena. 15 značek bude nově ovládat Stellantis

ZNAČKA DS  JE PARTNEREM MÓDNÍ NÁVRHÁŘKY NATALI RUDEN

DS otevřelo v Česku nové zastoupení

Volkswagen Beetle

Chybělo málo a vše bylo jinak. Co má společného britský major a slavný "Brouk"?

reklama

Doporučujeme

E

Mini E se zpozdí

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Katem je -10 °C. Vážný stav hlásí baterie i v létě, ale poznáte to?

  2. Škoda posedmé v řadě prodala víc než milion aut ročně, koronaviru navzdory

  3. Green NCAP vyhlásil nejekologičtější auta roku 2020 napříč všemi druhy pohonu

  4. Golf vládne prodejům v Evropě. V Německu drtivě

  5. Volkswagen na ni vsadil vše. Po loňském průšvihu se tváří spokojeně

  6. Prototypy a zkušební vozy bude vyrábět Škoda v novém supermoderním centru

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud