Hyundai se chystá na letošním ženevském autosalonu představit studii nového SUV. Pod kódovým názvem HED-6 se bude skrývat předzvěst nástupce modelu Tucson.
Ten je ve výrobě od roku 2004, což už je nějaký ten pátek. Korejská automobilka proto už nyní uveřejnila první skicu konceptu HED-6, který se ve své plné kráse ukáže už v březnu v Ženevě.
Bude opatřen speciální barvou karoserie Ice Blue, 21‘‘ koly a předními světlomety z LED diod. Studii bude pohánět moderní přeplňovaný zážehový motor vlastní konstrukce 1.6 GDi o výkonu 173 k. Allan Rushforth, vice prezident Hyundai Motor Europe, dodává: “HED-6 přináší zcela nový vzhled všech našich budoucích SUV. Spojuje v sobě robustně působící exteriér a svěží a elegantní interiér.“
Na zářijovém autosalonu ve Frankfurtu se pak představí sériová verze nového Tucsonu. Podle dostupných informací by měla nést označení ix35 a přiblížit se tak současnému značení všech modelů této korejské automobilky. Na trh se pak nový crossover dostane zřejmě na jaře 2010.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.