Nemecký Opel si je vedomý neustále sa zvyšujúcej kvality svojich produktov (za čo bol už viackrát ocenený), a prichádza na trh so štandardnou, až 6-ročnou zárukou na nové modely vozidiel. Predĺžená záruka kryje hlavné prvky pohonu vozidla, za príplatok je možné rozšírenie i na ďalšie komponenty.
Nemecká automobilka Opel ponúka vysoko kvalitné a spoľahlivé vozidlá, preto sa rozhodol poskytnúť na novo zakúpené automobily štandardne šesťročnú záruku. Predĺžená záruka, ktorá je silným argumentom ako pre privátnych, tak pre firemných zákazníkov, sa vzťahuje na všetky modely značky Opel, s výnimkou starších modelov Opel Vectra, Movano, Vivaro alebo športového GT. Podmienkou uznania predĺženej záruky je pravidelná údržba a servis v autorizovaných servisoch Opel, záruka je obmedzená tiež limitom 120 000 najazdených kilometrov.
Šesťročná záruka sa vzťahuje na motor, prevodovku a rozvodovku. Za príplatok si zákazník môže šesťročnú garanciu rozšířiť i na palivový a chladiaci systém, brzdy, pohonné hriadele, riadenie, bezpečnostný systém airbagov a pásov, klimatizáciu, elektrické zariadenia a zariadenia na odvod plynov.
Vysokú kvalitu a spoľahlivosť modelov Opel, na ktorých stojí predĺžená šesťročná záruka, potvrdzujú ako výsledky interných auditov kvality, tak aj zistenia nezávislých inštitúcií. Napríklad ostatná správa „Quality Report“ nemeckého týždenníka Auto Bild, sledujúca spoľahlivosť, dlhodobú kvalitu a spokojnosť zákazníkov automobiliek, vyhodnotila značku Opel za najlepšiu spomedzi nemeckých výrobcov automobilov. Fakt, že toto špičkové umiestnenie Opel získal už aj v rokoch 2005 a 2006, je jasným dôkazom neustále zvyšujúcej sa úrovne automobilov Opel. To napokon potvrdzuje aj zisk prestížneho európskeho titulu Auto roka 2009, ktorý pre značku Opel vybojoval nastupujúci model Insignia.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.