Automobilka Mitsubishi dnes ukázala světu první skici připravovaného „zeleného“ konceptu pro březnový ženevský autosalon.
Včera skončená autoshow v americkém Detroitu jasně ukázala, jakým směrem se výrobci aut budou v nejbližších letech ubírat. Budoucnost nepatří aluminiu, jak by řekl Jára Cimrman, nýbrž elektřině.
A svůj ekologický postoj hodlá prezentovat i japonské Mitsubishi. Pro nadcházející ženevský autosalon totiž připravuje koncept i MiEV SPORT AIR. Jeho pohon má na starosti elektromotor napájený lithium-iontovou baterií. Ta je umístěna v podlaze, což spolu s dlouhým rozvorem zajišťuje ideální umístění těžiště a skvělé jízdní vlastnosti. Samozřejmostí takového vozu jsou pak nulové emise.
Cílem studie i MiEV SPORT AIR je ukázat veřejnosti budoucí designové i technologické směřování sportovních vozů Mistubishi.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?