Alfa Romeo, značka stojící na pomezí "luxusní" a "běžné" produkce, dopuje svůj model 159 dalším motorem. Oficiální představení proběhne na autosalonu v Ženevě, takže na co se tedy máme do té doby těšit?
Onou inovací v programu bude přeplňovaný čtyřválec 1,8. Nabídne poměrně vysoký výkon 200 koní a to právě díky přeplňování.
Zařadí se tak po bok ostatním motorizacím, totiž základní 1,8 o 140 koních, 1,9 o 160 koních, 2,2 o 185 koních a vrcholnému šestiválci 3,2 o výkonu 260 koní.
V nabídce jsou poté další tři diesely, dva o objemu 1,9 o výkonech 120 a 150 koní a dále 2,4 o výkonu 210 koní.
Oficiální představení nové motorizace proběhne v Ženevě.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.