Vývoj elektromobilu i MiEV z dielne Mitsubishi sa v týchto dňoch dostáva do ďalšej fázy. V tomto mesiaci sa rozbieha rozsiahla štúdia realizovateľnosti projektu elektrického vozidla v Európe prostredníctvom 12 vozidiel i MiEV, ktoré budú postupne testované v jednotlivých krajinách Európy.
Vývoj malého elektromobilu z dielne japonského výrobcu Mitsubishi postupne naberá na obrátkach. Mitsubishi i MiEV sa stále viac a viac približuje k realite a k európskym spotrebiteľom a to aj vďaka tomu, že práve tento mesiac sa začalo testovanie realizovateľnosti projektu elektrického vozidla pre Európu. Teraz sa testovanie elektromobilu i MiEV dostáva na lokálnu úroveň a to prostredníctvom flotily dvanástich testovacích vozidiel.
Elektromobily i MIEV budú postupne v niekoľkých etapách pridelené viacerým distribútorom Mitsubishi naprieč európskym regiónom s cieľom lepšie preskúmať potenciál trhu s elektrickými vozidlami. Prvou krajinou sa stane Španielsko, následne príde na rad Holandsko a Veľká Británia, ostatné európske trhy budú nasledovať v priebehu roka.
Elektromobil Mitsubishi i MiEV predstavuje vrchol zelených technológií automobilky Mitsubishi. Vozidlo i MiEV, ktoré je v súčasnosti predmetom testovania a s tým súvisiacich promo aktivít v Japonsku, na Novom Zélande, v Spojených štátoch a v Európe, bude uvedené na japonský trh v lete 2009. Za predpokladu, že bude štúdia realizovateľnosti elektromobilu pozitívna, sa elektromobil z dielne Mitsubishi začne predávať aj na trhoch v Európe, avšak nie skôr ako o dva roky.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.