Exkluzivní automobilky mají rády speciální edice, je to dobrá možnost jak zvýšit prestiž vlastního vozu, popohnat prodeje a ještě navíc trochu vyšponovat cenu. Právě to proběhlo i u luxusního Range Roveru.
Jde o čistě stylingovou edici, takže žádné úchvatné výkony nečekejme. Pod kapotou tluče výborný dieselový šestiválec 2,7, který už ale má v koncernu lepšího nástupce. I jeho výkon 190 koní aa točivý moment 440 Nm by mohl stačit.
Důraz je zde kladen na styl. Právě proto je Range Rover vybaven obřími 20palcovými koly, které by do sebe schovaly nějakého středně rostlého Smarta. Samozřejmostí jsou upravené nárazníky a prahy, důraz je kladen na důkladné chromování.
Nedá se čekat že by tvůrci zapomněli na interiér, ovšem zapomněli se zmínit jakým způsobem na něm zapracovali.
Prodeje jsou cíleny především na domovskou Velkou Británii, kde bude v prodeji za 43 550 liber, tedy asi 1,33 milionu korun.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.