Najmenší model talianskej automobilky Alfa Romeo dostáva dvojicu nových agregátov. Ponuka motorizácie sa rozrastá o známy naftový agregát 1,3 JTD s výkonom 66 kW a benzínový turbomotor 1,4 T-Jet s výkonom 88 kW.
Ponuka agregátov pre najmenší model talianskej značky Alfa Romeo MiTo sa rozrástla na päť. K trojici motorov (1,4 58 kW, 1,4 T-Jet 114 kW a 1,6 JTD 88 kW) sa pridáva dvojica nových. Ide o známe agregáty koncernu Fiat, naftový motor 1,3 JTD s výkonom 66 kW a slabší turbomotor 1,4 T-Jet s výkonom 88 kW.
Dvojica nových motorov sa len nedávno začala ponúkať v domácom Taliansku. Naftový motor 1,3 JTD bude predstavovať viac ekonomickú ako športovú voľbu s ohľadom na čo najnižšiu spotrebu paliva. MiTo vybavené týmto agregátom spotrebuje v kombinovanom cykle len 4,5 litrov nafty na sto kilometrov, spotreba turbomotora 1,4 T-Jet dosahuje hodnotu 6,1 l/100 km. S týmto agregátom dokáže MiTo zrýchliť na stovku za 8,8 sekundy.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?