Najmenší model talianskej automobilky Alfa Romeo dostáva dvojicu nových agregátov. Ponuka motorizácie sa rozrastá o známy naftový agregát 1,3 JTD s výkonom 66 kW a benzínový turbomotor 1,4 T-Jet s výkonom 88 kW.
Ponuka agregátov pre najmenší model talianskej značky Alfa Romeo MiTo sa rozrástla na päť. K trojici motorov (1,4 58 kW, 1,4 T-Jet 114 kW a 1,6 JTD 88 kW) sa pridáva dvojica nových. Ide o známe agregáty koncernu Fiat, naftový motor 1,3 JTD s výkonom 66 kW a slabší turbomotor 1,4 T-Jet s výkonom 88 kW.
Dvojica nových motorov sa len nedávno začala ponúkať v domácom Taliansku. Naftový motor 1,3 JTD bude predstavovať viac ekonomickú ako športovú voľbu s ohľadom na čo najnižšiu spotrebu paliva. MiTo vybavené týmto agregátom spotrebuje v kombinovanom cykle len 4,5 litrov nafty na sto kilometrov, spotreba turbomotora 1,4 T-Jet dosahuje hodnotu 6,1 l/100 km. S týmto agregátom dokáže MiTo zrýchliť na stovku za 8,8 sekundy.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.