Kia oznámila, že v těchto dnech začíná nabíhat výroba modelu cee'd s upravenými motory technologií ISG neboli Idle Stop and Go. Díky ní dosahuje v městském provozu o kus lepší spotřeby a to se dnes počítá.
Technologie pro vypínání motoru při stání na semaforech bude implentována do motorů 1,4 a 1,6 s pohonem na benzín. Dieselový motor 1,6 CRDi půjde do výroby časem, přesněji do konce tohoto roku.
Spotřeba, to je oč tu kráčí. Díky vypínání motoru poklesne o 6 % v kombinovaném a o příjemných 15 % ve městě. Ocení ho jistě i řidiči při čekání v kolonách na věčně zacpané dálnici.
Jakým způsobem se za technologii bude muset připlácet a kolik bude stát, nevíme.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.